Strona główna Rok szkolny 2016/2017

Rok szkolny 2016/2017
Rowerowe wtorki

Trasa kolejnych “rowerowych wtorków” wiodła po okolicznych dróżkach, wśród łąk i pól. Zwiedziliśmy urokliwe kościoły w Wielowsi, Benicach i Starymgrodzie, a także nowe poldery zalewowe w okolicach Osuszy i Salni.

Dzień chłopka

30 września obchodziliśmy Dzień Chłopca. Dziewczyny uczciły go w uroczysty sposób. Były prezenty, miłe słowa, życzenia i spotkanie przy muzyce. Był to bardzo miły dzień.

Stypendium Burmistrza Krotoszyn

16 września 2016r. w Gimnazjum nr 2 w Krotoszynie odbyła się uroczystość wręczenia Stypendium Burmistrza Krotoszyna za szczególne osiągnięcia w nauce. Wśród nagrodzonych znaleźli się także uczniowie naszej szkoły. Stypendium otrzymali: Anna Murawska – laureatka XX Konkursu Wiedzy o Wielkopolsce, Gabrysia Jaskuła –zdobywczyni 100% punktów ze sprawdzianu klas VI z części polonistycznej, Kornelia Szymczak – finalistka XXXIX Turnieju Wiedzy o BRD, Hubert Konarczak finalista w/w turnieju oraz Piotr Rak. Wszyscy uczniowie uzyskali średnią ocen w II semestrze roku szkolnego 2015/2016 powyżej 5,4.

GRATULUJEMY!

Wycieczka Przedszkolaków

Wakacyjna pogoda zachęciła nas by wybrać się do Kobylina na lody. Wycieczkę rozpoczęliśmy od zwiedzania dworca kolejowego w Krotoszynie. Zapoznaliśmy się z rodzajami lokomotyw i wagonów, podziwialiśmy starą zabytkową kolejkę wąskotorową . Przejazd do Kobylina pociągiem okazał się niesamowitym przeżyciem. Wielu z nas po raz pierwszy jechało koleją. Po lodowej uczcie, bawiliśmy się w nasze ulubione zabawy.

Sprzątanie świata

Tegoroczna akcja przebiegała w dniach 16-18 września. Uczniowie tradycyjnie zbierali śmieci leżące na chodnikach, dróżkach, i przydrożnych rowach naszej miejscowości. Zebraliśmy kilkanaście worków papierków, butelek i foliowych reklamówek.